Nie masz jeszcze konta?

PCKP

Szkolenia online
Czas trwania: 5 godzin
Tematyka: Szkolenia miękkie, Kadry
Etyka i CSR w biznesie

Każdy z nas kieruje się w życiu jakimiś zasadami. Powinniśmy być etyczni zarówno prywatnie, jak i w sytuacjach zawodowych. Czy tak jest rzeczywiście. Kto to jest etyczny manager?

Po szkoleniu Uczestnik nauczy się reagować na nieetyczne zachowania współpracowników i klientów oraz rozpoznawać nieetyczną sprzedaż i reklamę. Porozmawiamy o tym jak tworzyć biznes etycznie odpowiedzialny. Poznamy przykłady kodeksów różnych organizacji.

Prowadzący:
Termin szkolenia:
Joanna Cur

Prawnik, specjalista prawa pracy oraz zagadnień związanych z etyką w biznesie, szkoleniowiec, wykładowca akademicki, manager, mentor.  Absolwentka UMK w Toruniu, Wyższej Szkoły Bankowej, Społecznej Akademii Nauk oraz Akademii Leona Koźmińskiego w Warszawie. Praktyk biznesu z 20-letnim doświadczeniem w międzynarodowych korporacjach. Przez 8 lat zarządzała dużymi zespołami sprzedaży w T-Mobile Polska S.A. w kanale własnym oraz franczyzowym. Specjalizuje się w prawie pracy, zagadnieniach związanych z ochroną danych osobowych oraz etyką w biznesie. Prowadzi szkolenia dla przedsiębiorców, menedżerów, pracowników HR, pracowników kadr i płac oraz księgowych. Wykładowca akademicki w Collegium Humanum - Szkoła Główna Menedżerska. Prowadzi zajęcia z „Prawa pracy”, „Etyki i CSR w biznesie” oraz „Etykiety i savoir vivre w biznesie” na 2 kierunkach studiów podyplomowych w Collegium Humanum w Warszawie: Master of Laws (LL.M.) Executive Master of Business Administration (EMBA) Jest autorką artykułów o tematyce prawniczej i HR, które ukazały się w czasopismach "HR Business Partner" oraz „Edukacja Prawnicza”.

+ czytaj więcej

28 października 2021

2 grudnia 2021

Harmonogram:

08:30  –  logowanie uczestników

09:00  –  I część szkolenia

10.30  –  przerwa (15 minut)

10.45  –  II część szkolenia

12:30  –  przerwa (15 minut)

12:45  –  III część szkolenia + odpowiedzi na pytania uczestników

Program szkolenia obejmuje następujące zagadnienia:

1. Czym jest etyka w biznesie.
2. Postawy etyczne w organizacji:

a) Czy warto być etycznym?
b) Czym się kierujemy w biznesie?
c) Dylematy etyczne w organizacji,

3. Przykłady etycznych i nieetycznych firm.
4. Etyka we współpracy z kontrahentami - o czym warto pamiętać.
5. Etyka managera - co to oznacza w praktyce?

1) Jak być etycznym na co dzień?
2) Jak przyznawać się do błędu z klasą?
3) Jak budować autorytet w oczach pracownika?
4) Wyznawane wartości – jak ich przestrzegać?

6. Społeczna odpowiedzialność biznesu:

1) CSR – co to takiego?
2) Przykłady działań społecznie odpowiedzialnych

7. Kodeks etyki:

1) Co zawiera?
2) Jak go tworzyć?
3) Czy warto?

8. Przykłady etycznych i nieetycznych zachowań - case study.
9. Analiza kodeksów etycznych wybranych firm.

Cena szkolenia:
Koszt uczestnictwa jednej osoby:
490,00 zł netto (602,70 zł brutto) cena zawiera 23% VAT,
490,00 zł zw. z VAT dla opłacających szkolenie w 70% lub całości ze środków publicznych

Cena obejmuje:
  • dostęp do szkolenia online w czasie jego trwania (na żywo);
  • autorskie materiały szkoleniowe;
  • imienny certyfikat uczestnictwa.
Co wyróżnia szkolenia online?
  • możliwość zadawania pytań w trakcie szkolenia i zaraz po zakończeniu części merytorycznej;
  • niewielkie grupy – pozwala to prowadzącemu na bardziej indywidualne potraktowanie tematów zgłaszanych przez uczestników;
  • materiały merytoryczne wysyłane do uczestników przed szkoleniem, co ułatwia aktywny i efektywny udział w nim;
  • aktualność – reagujemy na bieżąco na wszystkie istotne zmiany w przepisach, a nawet na projekty ustaw;
  • certyfikat ukończenia szkolenia wysyłany w formie elektronicznej w ciągu 5 dni roboczych po jego zakończeniu.

Warunki techniczne uczestnictwa w szkoleniu:

  • stabilny dostęp do Internetu;
  • podłączone głośniki lub słuchawki;
  • włączona głośność w komputerze;
  • instalacja oprogramowania do obsługi transmisji.
W celu zgłoszenia udziału w szkoleniu należy dokonać zamówienia przez Internet lub przesłać zgłoszenie faksem. Po otrzymaniu zgłoszenia odeślemy Państwu potwierdzenie przyjęcia rezerwacji.
Jeśli chcą Państwo uzyskać dodatkowe informacje lub mają pytania dotyczące szkolenia, prosimy o kontakt pod numerem telefonu (42) 235 30 60 lub na adres e-mail szkolenia@pckp.pl.



All rights reserved PCKP   Data aktualizacji: 2021-10-25