Nie masz jeszcze konta?

PCKP

Szkolenia online
Czas trwania: 5 godzin
Tematyka: Szkolenia miękkie
Informacja zwrotna i różne formy rozmowy przełożony - podwładny

Informacja zwrotna i profesjonalne rozmowy są jednymi z najważniejszych narzędzi w repertuarze przełożonego. Niezależnie od poziomu stanowiska, nie unikniemy rozmów z pracownikami. Od ich jakości zależy bardzo wiele. Źle prowadzone - poważnie utrudniają pracę, dobrze prowadzone - potrafią budować motywację i ułatwiają radzenie sobie z trudnościami w zespole.

Szkolenie da możliwość lepszego zrozumienia istoty i wagi przekazywania informacji zwrotnej oraz prowadzenia profesjonalnych rozmów. Pozwoli przećwiczyć skuteczne schematy, a także dostarczy użytecznych narzędzi.

Szkolenie skierowane do osób pełniących funkcje kierownicze, menadżerskie.

Prowadzący:
Termin szkolenia:
Jarosław Dudek

Trener, psycholog, Licencjonowany Praktyk NLP. Ukończył Uniwersytet Łódzki na kierunku psychologia stosowana. Realizował projekty szkoleniowe dla wielu firm i organizacji, zarówno jako trener, jak i kierownik projektu. Pracował także jako „łowca głów”, rekruter, handlowiec oraz doradca zawodowy.

+ czytaj więcej

16 listopada 2021

8 grudnia 2021

Harmonogram:

08:30  –  logowanie uczestników

09:00  –  I część szkolenia

10.30  –  przerwa (15 minut)

10.45  –  II część szkolenia

12:30  –  przerwa (15 minut)

12:45  –  III część szkolenia + odpowiedzi na pytania uczestników

Program szkolenia obejmuje następujące zagadnienia:

1. O czym trzeba pamiętać, żeby jakiekolwiek działanie w obszarze komunikacji z pracownikiem miało sens?
2. Jak rozmawiać z pracownikami, żeby zrozumieli o co nam chodzi?
3. Co jest, a co nie jest informacją zwrotną?
4. Po co tak naprawdę przekazujemy informację zwrotną i dlaczego nie warto jej stosować bez celu?
5. W jaki sposób przekazywać feedback?
6. Dlaczego niektóre techniki wydają się być są mało skuteczne?  
7. Jak sprawić, żeby rozmowy z pracownikami przynosiły zamierzone efekty?
8. Po co planować rozmowy, czy to ma sens?
9. Po co nam kary i nagrody, czy powinniśmy z nich korzystać?
10. Schemat nagradzania i karania pracowników.
11. Jak nie dać się wyprowadzić z równowagi i jak radzić sobie z niewspółpracującymi pracownikami - trudne rozmowy szefa?
12. Narzędzia i techniki, które pomagają w prowadzeniu rozmów z pracownikami.

Dostępne terminy:
Dostępne terminy:
Cena szkolenia:
Koszt uczestnictwa jednej osoby:
490,00 zł netto (602,70 zł brutto) cena zawiera 23% VAT,
490,00 zł zw. z VAT dla opłacających szkolenie w 70% lub całości ze środków publicznych

Cena obejmuje:
  • dostęp do szkolenia online w czasie jego trwania (na żywo);
  • autorskie materiały szkoleniowe;
  • imienny certyfikat uczestnictwa.
Co wyróżnia szkolenia online?
  • możliwość zadawania pytań w trakcie szkolenia i zaraz po zakończeniu części merytorycznej;
  • niewielkie grupy – pozwala to prowadzącemu na bardziej indywidualne potraktowanie tematów zgłaszanych przez uczestników;
  • materiały merytoryczne wysyłane do uczestników przed szkoleniem, co ułatwia aktywny i efektywny udział w nim;
  • aktualność – reagujemy na bieżąco na wszystkie istotne zmiany w przepisach, a nawet na projekty ustaw;
  • certyfikat ukończenia szkolenia wysyłany w formie elektronicznej w ciągu 5 dni roboczych po jego zakończeniu.

Warunki techniczne uczestnictwa w szkoleniu:

  • stabilny dostęp do Internetu;
  • podłączone głośniki lub słuchawki;
  • włączona głośność w komputerze;
  • instalacja oprogramowania do obsługi transmisji.
W celu zgłoszenia udziału w szkoleniu należy dokonać zamówienia przez Internet lub przesłać zgłoszenie faksem. Po otrzymaniu zgłoszenia odeślemy Państwu potwierdzenie przyjęcia rezerwacji.
Jeśli chcą Państwo uzyskać dodatkowe informacje lub mają pytania dotyczące szkolenia, prosimy o kontakt pod numerem telefonu (42) 235 30 60 lub na adres e-mail szkolenia@pckp.pl.



All rights reserved PCKP   Data aktualizacji: 2021-10-25