

Informacja zwrotna i profesjonalne rozmowy są jednymi z najważniejszych narzędzi w repertuarze przełożonego. Niezależnie od poziomu stanowiska, nie unikniemy rozmów z pracownikami. Od ich jakości zależy bardzo wiele. Źle prowadzone - poważnie utrudniają pracę, dobrze prowadzone -potrafią budować motywację i ułatwiają radzenie sobie z trudnościami w zespole.
Szkolenie da możliwość lepszego zrozumienia istoty i wagi przekazywania informacji zwrotnej oraz prowadzenia profesjonalnych rozmów. Pozwoli przećwiczyć skuteczne schematy, a także dostarczy użytecznych narzędzi.
Prowadzący: | Termin szkolenia: |
Jarosław Dudek | |
Trener, psycholog, Licencjonowany Praktyk NLP. Ukończył Uniwersytet Łódzki na kierunku psychologia stosowana. Realizował projekty szkoleniowe dla wielu firm i organizacji, zarówno jako trener, jak i kierownik projektu. Pracował także jako „łowca głów”, rekruter, handlowiec oraz doradca zawodowy. + czytaj więcej |
Program szkolenia obejmuje następujące zagadnienia:
1. O czym trzeba pamiętać, żeby jakiekolwiek działanie w obszarze komunikacji z pracownikiem miało sens?
2. Jak rozmawiać z pracownikami, żeby zrozumieli o co nam chodzi?
3. Co jest, a co nie jest informacją zwrotną?
4. Po co tak naprawdę przekazujemy informację zwrotną i dlaczego nie warto jej stosować bez celu?
5. W jaki sposób przekazywać feedback?
6. Dlaczego niektóre techniki wydają się być są mało skuteczne?
7. Jak sprawić, żeby rozmowy z pracownikami przynosiły zamierzone efekty?
8. Po co planować rozmowy, czy to ma sens?
9. Po co nam kary i nagrody, czy powinniśmy z nich korzystać?
10. Schemat nagradzania i karania pracowników.
11. Jak nie dać się wyprowadzić z równowagi i jak radzić sobie z niewspółpracującymi pracownikami - trudne rozmowy szefa?
12. Narzędzia i techniki, które pomagają w prowadzeniu rozmów z pracownikami.
490,00 zł netto (602,70 zł brutto) cena zawiera 23% VAT,
490,00 zł zw. z VAT dla opłacających szkolenie w 70% lub całości ze środków publicznych
Cena obejmuje:
- dostęp do szkolenia online w czasie jego trwania (na żywo);
- autorskie materiały szkoleniowe;
- imienny certyfikat uczestnictwa.
- możliwość zadawania pytań w trakcie szkolenia i zaraz po zakończeniu części merytorycznej;
- niewielkie grupy – pozwala to prowadzącemu na bardziej indywidualne potraktowanie tematów zgłaszanych przez uczestników;
- materiały merytoryczne wysyłane do uczestników przed szkoleniem, co ułatwia aktywny i efektywny udział w nim;
- aktualność – reagujemy na bieżąco na wszystkie istotne zmiany w przepisach, a nawet na projekty ustaw;
- certyfikat ukończenia szkolenia wysyłany w formie elektronicznej w ciągu 5 dni roboczych po jego zakończeniu.


Warunki techniczne uczestnictwa w szkoleniu:
- stabilny dostęp do Internetu;
- podłączone głośniki lub słuchawki;
- włączona głośność w komputerze;
- instalacja oprogramowania do obsługi transmisji.


