

Szkolenie dla managerów oraz pracowników HR prowadzących rozmowy, na których przekazywana jest forma zwolnienia pracownikowi. W trakcie intensywnego warsztatu uczestnicy wypracują swój unikalny styl prowadzenia rozmów pozwalających na rozstanie w zdrowej atmosferze.
Prowadzący: | ||
Zbigniew Gabriel | ||
Praktyk poparty doświadczeniem. Od 2012 roku szkoli zespoły, prowadzi rekrutację oraz tworzy standardy obsługi klienta. Od 2018 roku pracuje nad optymalizacją procesów oraz wdraża zarządzanie zwinne w dużych organizacjach. + czytaj więcej |
||
Termin szkolenia: | Godzina: | Harmonogram: |
Zobacz >> | ||
Zobacz >> |
Program szkolenia obejmuje następujące zagadnienia:
1. Przygotowanie rozmowy z pracownikiem:
- Struktura prowadzenia rozmowy.
- Jak działa umysł człowieka - typologia osobowości. Poznanie czterech typów osobowości, nabycie umiejętności przypisywania typu do osoby oraz dopasowania komunikacji do każdego z nich.
- Informacja zwrotna - co to jest? Różnice między metodą FUKO a informacją zwrotną Pendletona.
2. Prowadzenie trudnych rozmów:
- Strategie prowadzenia rozmów, komunikacja push oraz pull.
- „W chmurach” - dlaczego Ryan miał rację.
- Zadawanie pytań, aby odzyskać kontrolę nad rozmową.
- Zarządzanie głosem podczas rozmowy
3. Jak udzielić wsparcia po rozmowie, na której zwolniliśmy pracownika:
- Przekazywanie informacji do zespołu.
- Możliwe formy rekomendacji na rynku pracy.
- Udzielenie wsparcia podczas okresu poszukiwania pracy przez zwalnianą osobę.
490,00 zł netto (602,70 zł brutto) cena zawiera 23% VAT,
490,00 zł zw. z VAT dla opłacających szkolenie w 70% lub całości ze środków publicznych
Cena obejmuje:
- dostęp do szkolenia online w czasie jego trwania (na żywo);
- autorskie materiały szkoleniowe;
- imienny certyfikat uczestnictwa.
- możliwość zadawania pytań w trakcie szkolenia i zaraz po zakończeniu części merytorycznej;
- niewielkie grupy – pozwala to prowadzącemu na bardziej indywidualne potraktowanie tematów zgłaszanych przez uczestników;
- materiały merytoryczne wysyłane do uczestników przed szkoleniem, co ułatwia aktywny i efektywny udział w nim;
- aktualność – reagujemy na bieżąco na wszystkie istotne zmiany w przepisach, a nawet na projekty ustaw;
- certyfikat ukończenia szkolenia wysyłany w formie elektronicznej w ciągu 5 dni roboczych po jego zakończeniu.


Warunki techniczne uczestnictwa w szkoleniu:
- stabilny dostęp do Internetu;
- podłączone głośniki lub słuchawki;
- włączona głośność w komputerze;
- instalacja oprogramowania do obsługi transmisji.


