Nie masz jeszcze konta?

PCKP

Szkolenia online
Czas trwania: 4 godziny
Tematyka: Szkolenia managerskie
Konfrontacja i inne "trudne" rozmowy w zespole. Jak skończyć z zamiataniem pod dywan i otwarcie rozmawiać?

Szkolenia managerskie

Jest wiele ograniczających przekonań na temat konfrontacji. Pierwsza myśl, kiedy słyszymy to słowo i już czujemy ścisk w żołądku.

Wcale nie musi tak być. Dobre przygotowanie do rozmowy oraz odpowiednie nastawienie czynią cuda. Niestety wiele osób, nie chce tracić na to czasu. W efekcie podsyca swój opór i lęk.

Przygotowałam cały zestaw pomocnych narzędzi, które pomogą Ci oswoić "trudne" rozmowy a przede wszystkim zrozumieć, że wcale nie muszą być trudne.

Widziałam wiele zespołów, które osiągnęły mistrzostwo w zamiataniu pod dywan. Ludzie nie rozmawiali ze sobą, udawali - ja to nazywam #PudrowaniemSyfa.

Skutki takiego podejścia zawsze były podobne - konflikty eskalowały. To była tylko kwestia czasu. Widziałam na własne oczy Błędne Koło Wzajemnego Wyniszczania. A można było temu zapobiec.

Pamiętaj! Nawet największy bałagan można posprzątać. Warto rozmawiać, zmieniać swoje nastawienie i regularnie oczyszczać atmosferę w zespole.

Zapraszam na szkolenie. To będą 4 - bardzo praktyczne godziny. Dzielę się tylko tym, co działa, co sama stosuję i wdrażam od 15 lat w firmach.

Prowadzący:
Tatiana Galińska

Mentor, Coach i Trener Biznesu, Mistrzyni Linkedin by Forbes Women 2022. Od 15 lat wspiera menedżerów oraz właścicieli biznesów w ich rozwoju osobistym i inwestowaniu w siebie, w myśl zasady, że ludzie przychodzą do firmy czy marki, ale odchodzą od szefów. W swojej pracy wykorzystuje autorską metodę opartą na holistycznym podejściu do człowieka. Skupia się w dużej mierze na emocjach, będących cechą każdego człowieka, który z kolei jest podstawowym elementem każdej firmy. Własny biznes rozwinęła w dużej mierze poprzez samorozwój i nabycie kompetencji miękkich. Wykorzystuje swoje doświadczenie w szkoleniu osób chcących odnieść sukces oraz skutecznie prowadzić i rozwijać swoje działalności i markę osobistą. W ostatnich latach prowadziła autorskie warsztaty dla menedżerów dotyczące trudnych emocji w szeroko pojętym biznesie.

+ czytaj więcej
Termin szkolenia:
Godzina:
Harmonogram:

27 października 2022

09.00 - 13.00

Zobacz >>

Program szkolenia obejmuje następujące zagadnienia:

1. Konfrontacja vs Empatyczna Konfrontacja. Poznaj różnice.

2. Jak przygotować się do "trudnych" rozmów w zespole i nie tylko. 

3. Drabina Interwencji, FUKO, Ja ... Ty...

4. Którym uchem słyszysz? Kwadrat Komunikacyjny.

5. Co nas blokuje przed otwartymi rozmowami? Poznaj 3 mechanizmy obronne.

6. Zasada Radykalnej Szczerości według Kim Scott.

7. Przykre skutki unikania "trudnych" rozmów.

8. Koło Konfliktu i nasze wewnętrzne konflikty motywacyjne.

Dostępne terminy:
Dostępne terminy:
Cena szkolenia:
Koszt uczestnictwa jednej osoby:
490,00 zł netto (602,70 zł brutto) cena zawiera 23% VAT,
490,00 zł zw. z VAT dla opłacających szkolenie w 70% lub całości ze środków publicznych

Cena obejmuje:
  • dostęp do szkolenia online w czasie jego trwania (na żywo);
  • autorskie materiały szkoleniowe;
  • imienny certyfikat uczestnictwa.
Co wyróżnia szkolenia online?
  • możliwość zadawania pytań w trakcie szkolenia i zaraz po zakończeniu części merytorycznej;
  • niewielkie grupy – pozwala to prowadzącemu na bardziej indywidualne potraktowanie tematów zgłaszanych przez uczestników;
  • materiały merytoryczne wysyłane do uczestników przed szkoleniem, co ułatwia aktywny i efektywny udział w nim;
  • aktualność – reagujemy na bieżąco na wszystkie istotne zmiany w przepisach, a nawet na projekty ustaw;
  • certyfikat ukończenia szkolenia wysyłany w formie elektronicznej w ciągu 5 dni roboczych po jego zakończeniu.

Warunki techniczne uczestnictwa w szkoleniu:

  • stabilny dostęp do Internetu;
  • podłączone głośniki lub słuchawki;
  • włączona głośność w komputerze;
  • instalacja oprogramowania do obsługi transmisji.
W celu zgłoszenia udziału w szkoleniu należy dokonać zamówienia przez Internet lub przesłać zgłoszenie faksem. Po otrzymaniu zgłoszenia odeślemy Państwu potwierdzenie przyjęcia rezerwacji.
Jeśli chcą Państwo uzyskać dodatkowe informacje lub mają pytania dotyczące szkolenia, prosimy o kontakt pod numerem telefonu (42) 235 30 60 lub na adres e-mail szkolenia@pckp.pl.



All rights reserved PCKP   Data aktualizacji: 2022-07-01