

Szkolenie z VBA ma charakter warsztatowy, na którym kursanci poznają wiele praktyczny przykładów zastosowania makr w codziennej pracy. Kurs jest kontynuacją szkolenia Excel VBA podstawy, dlatego też omawiane praktyczne przykłady będą wykorzystywały wszystkie omawiane już zagadnienia a także pojawi się kilka nowych tematów.
Uczestnik przystępujący do kursu powinien znać podstawy obsługi komputera, program Excel przynajmniej na poziomie średnio-zaawansowanym a także podstawy Excel VBA. (szkolenia z Excela i Excel VBA podstawy dostępne są na naszej platformie w zakładce szkolenia w sekcji IT dla Ciebie).
Prowadzący: | ||
Sebastian Godziszewski | ||
Specjalista ds. IT. Posiada ponad 12-letnie doświadczenie w pracy na stanowisku trenera IT oraz analityka danych, które zdobył pracując w międzynarodowych korporacjach. Prowadzi szkolenia z obsługi programów Microsoft, głównie Excel, Excel VBA, Power BI Desktop, Power Query, Power Pivot, Microsoft PowerPoint oraz Microsoft Word. + czytaj więcej |
||
Termin szkolenia: | Godzina: | Harmonogram: |
Zobacz >> |
Program szkolenia obejmuje następujące zagadnienia:
1. Praca ze skoroszytami:
- Tworzenie nowego skoroszytu.
- Zapisywanie skoroszytu po wprowadzeniu zmiany w określonej komórce.
- Zapisywanie skoroszytu przed zamknięciem.
- Włączanie ochrony arkuszy podczas zamykania skoroszytu.
- Otwieranie skoroszytu zdefiniowanego przez użytkownika.
- Odświeżanie wszystkich połączeń danych podczas otwierania skoroszytu.
- Jednoczesne zamykanie wielu skoroszytów.
- Otwieranie wszystkich skoroszytów z folderu.
- Drukowanie wszystkich skoroszytów z folderu.
- Wykonywanie kopii zapasowej skoroszytu z datą bieżącą.
2. Automatyzacja zadań związanych z arkuszami:
- Dodawanie i zmiana nazwy nowego arkusza.
- Usuwanie wszystkich arkuszy, z wyjątkiem aktywnego.
- Odkrywanie wszystkich arkuszy w skoroszycie z wyjątkiem aktywnego.
- Przenoszenie arkuszy.
- Sortowanie arkuszy według nazwy.
- Kopiowanie arkusza do nowego skoroszytu.
- Tworzenie nowego skoroszytu dla każdego arkusza.
- Drukowanie wybranego arkusza.
- Włączanie ochrony dla wszystkich arkuszy.
- Wyłączanie ochrony dla wszystkich arkuszy.
- Tworzenie spisu treści dla arkusza.
- Podświetlanie aktywnego wiersza i kolumny.
3. Zaznaczanie i modyfikowanie zakresów 113:
- Zaznaczanie i formatowanie zakresów komórek.
- Tworzenie i zaznaczanie zakresów nazwanych.
- Pętla dla wszystkich komórek w zakresie.
- Zaznaczanie i formatowanie wszystkich zakresów nazwanych.
- Wstawianie do zakresu pustych wierszy.
- Odkrywanie wszystkich wierszy i kolumn.
- Usuwanie pustych wierszy.
- Usuwanie pustych kolumn.
- Zaznaczanie i formatowanie wszystkich formuł w skoroszycie.
- Wyszukiwanie i zaznaczanie pierwszego pustego wiersza (lub kolumny).
- Kopiowanie i wklejanie danych z zakresów.
- Zmiana formatu liczbowego komórkach.
- Wstawianie wartości do pustych komórek.
- Dodawanie tekstu do komórek do prawej lub lewej strony.
- Kopiowanie filtrowanych danych do nowego skoroszytu.
690,00 zł netto (848,70 zł brutto) cena zawiera 23% VAT,
690,00 zł zw. z VAT dla opłacających szkolenie w 70% lub całości ze środków publicznych
Cena obejmuje:
- dostęp do szkolenia online w czasie jego trwania (na żywo);
- autorskie materiały szkoleniowe;
- imienny certyfikat uczestnictwa.
- możliwość zadawania pytań w trakcie szkolenia i zaraz po zakończeniu części merytorycznej;
- niewielkie grupy – pozwala to prowadzącemu na bardziej indywidualne potraktowanie tematów zgłaszanych przez uczestników;
- materiały merytoryczne wysyłane do uczestników przed szkoleniem, co ułatwia aktywny i efektywny udział w nim;
- aktualność – reagujemy na bieżąco na wszystkie istotne zmiany w przepisach, a nawet na projekty ustaw;
- certyfikat ukończenia szkolenia wysyłany w formie elektronicznej w ciągu 5 dni roboczych po jego zakończeniu.


Warunki techniczne uczestnictwa w szkoleniu:
- stabilny dostęp do Internetu;
- podłączone głośniki lub słuchawki;
- włączona głośność w komputerze;
- instalacja oprogramowania do obsługi transmisji.


