

Szkolenie jest doskonałym programem pomagającym usystematyzować wiedzę dotyczącą profesjonalnego realizowania procesu zakupowego skoncentrowanego na celach biznesowych firmy.
Podczas szkolenia uczestnicy poznają sposoby kategoryzacji zakupów, analizy rynku, segmentacji dostawców, analizy potrzeb. W ramach szkolenia omawiamy sposoby zarządzania współpracą z dostawcami oraz strategie dopasowane do różnych segmentów zakupowych w odniesieniu do ich istotności dla biznesu przedsiębiorstwa.
Program szkolenia zawiera wiele praktycznych ćwiczeń, dzięki którym uczestnicy mogą zastosować zdobytą wiedzę już od kolejnego dnia w swojej pracy. W trakcie programu szkoleniowego trener podaje realne przykłady obrazujące omawiany model lub metodę, jest też możliwość omawiania realnych case’ów biznesowych wniesionych przez uczestników.
Szkolenie prowadzone jest w formule warsztatowej, co oznacza aktywne uczestnictwo osób biorących w nim udział, ponieważ jest to najbardziej efektywna forma uczenia się dorosłych.
Szkolenie jest realizowane w trybie 4 dni po 4 h każdego dnia.
1 dzień - 16.11.2023
2 dzień - 17.11.2023
3 dzień - 21.11.2023
4 dzień - 22.11.2023
Co zyskasz?
- Zdobędziesz wiedzę o segmentacji kategorii zakupowych i dostawców.
- Poznasz aspekty zarządzania dostawcami oraz współpracą z klientami wewnętrznymi.
- Rozwiniesz umiejętności tworzenia strategii zakupowych i procedur.
- Będziesz potrafić dopasować właściwą strategię do specyfiki danego segmentu zakupowego.
- Poznasz zasady zarządzania ryzykiem w zakupach.
- Zwiększysz umiejętności negocjacji.
Dla kogo?
- Pracownicy działów zakupów.
- Kierownicy działów zakupów.
- Liderzy kategorii zakupowych.
- Osoby planujące podjąć pracę w zakupach.
Prowadzący: | ||
Beata Tarnowska-Kupny | ||
Trener biznesu, coach, mentor, doradca, wieloletni manager-praktyk zarządzania zespołami. Certyfikowany Trener Biznesu Akademii SET. Certyfikowany coach International Coach Federation (ICF) na poziomie Professional Certified Coach (PCC). Certyfikowany konsultant badania Ocena 360?. Przez ponad 25 lat w zarządzaniu zespołami praktykowała coaching managerski budujący zaangażowanie pracowników. Zdobyła solidne 30-letnie doświadczenie zawodowe w zarządzaniu zakupami, łańcuchem dostaw, logistyką w firmach krajowych oraz globalnych (m.in. Orange, Polkomtel, Pesa, United Distillers). W firmach tych rozwijała swój warsztat managerski oraz zbudowała sprawnie działające, stabilne i dobrze zmotywowane zespoły. Wie, jak stworzyć dobrze działające procesy zakupowe i zespół profesjonalnych, kompetentnych kupców. Od 10 lat działa na rynku rozwoju i szkoleń. Prowadzi programy rozwojowe dla kadry zarządzającej, managerów z kompetencji miękkich związanych z zarządzaniem zespołami, a także szkolenia z zakresu zakupów. Łączy cenne, praktyczne doświadczenie w biznesie ze skuteczną metodyką rozwoju umiejętności i przekazywania wiedzy. Jest autorką metody rozwojowej EFFECT® (E - Estimate your Talens, F - Find your Aspiration, F - Focus on Development/Growth/Evolution, E - Extend Perspective, C - Create Opportunities, T - Take the Lead) Praca z ludźmi i wspieranie ich w rozwoju oraz realizacji celów to jej pasja. + czytaj więcej |
||
Termin szkolenia: | Godzina: | Harmonogram: |
Zobacz >> |
Program szkolenia obejmuje następujące zagadnienia:
Dzień 1
- Kategoryzacja zakupów.
- Analiza rynku i segmentacja dostawców.
- Zarządzanie relacjami z dostawcami.
Dzień 2
- Diagnoza potrzeb i współpraca z klientami wewnętrznymi.
- Relacje z trudnym klientem/dostawcą.
- Budowanie i realizacja strategii zakupowych.
Dzień 3
- Zarządzanie ryzykiem w zakupach i sposoby jego mitygacji.
- Budowanie dobrze funkcjonujących i wspierających procedur zakupowych.
- Wybór strategii negocjacyjnych.
Dzień 4
- Wybór strategii negocjacyjnych c.d.
- Umiejętności negocjacji zakupowych.
1590,00 zł netto (1955,70 zł brutto) cena zawiera 23% VAT,
1590,00 zł zw. z VAT dla opłacających szkolenie w 70% lub całości ze środków publicznych
Cena obejmuje:
- dostęp do szkolenia online w czasie jego trwania (na żywo);
- autorskie materiały szkoleniowe;
- imienny certyfikat uczestnictwa.
- możliwość zadawania pytań w trakcie szkolenia i zaraz po zakończeniu części merytorycznej;
- niewielkie grupy – pozwala to prowadzącemu na bardziej indywidualne potraktowanie tematów zgłaszanych przez uczestników;
- materiały merytoryczne wysyłane do uczestników przed szkoleniem, co ułatwia aktywny i efektywny udział w nim;
- aktualność – reagujemy na bieżąco na wszystkie istotne zmiany w przepisach, a nawet na projekty ustaw;
- certyfikat ukończenia szkolenia wysyłany w formie elektronicznej w ciągu 5 dni roboczych po jego zakończeniu.


Warunki techniczne uczestnictwa w szkoleniu:
- stabilny dostęp do Internetu;
- podłączone głośniki lub słuchawki;
- włączona głośność w komputerze;
- instalacja oprogramowania do obsługi transmisji.


