

Szkolenie zawiera wszystkie najważniejsze aspekty wykorzystywane podczas pracy z klientem. Uczestnicy poznają podstawowe zasady skutecznej komunikacji, w tym umiejętność precyzowania pytań, aktywnego słuchania i odpowiedniego precyzowania wypowiedzi.
Celem szkolenia jest zaprezentowanie podstawowych zasad profesjonalnej obsługi klienta przez telefon, jak i korespondencyjnie - email oraz pisma papierowe. Uczestnicy poznają od czego zależy skuteczność przekazu w komunikacji z klientem - w standardowych sprawach, jak i reklamacjach. Będzie również okazja poćwiczenia komunikacji asertywnej na przykładach.
Dla kogo:
Szkolenie jest przeznaczone dla wszystkich pracowników działów obsługi klienta oraz innych zespołów, mających do czynienia z klientem w codziennej pracy.
Zarówno dla osób początkujących, jak i zaawansowanych w pracy z klientami w formie telefonicznej i korespondencyjnej.
Prowadzący: | ||
Izabela Wojtachnik | ||
Trener zmian, certyfikowany coach, manager oraz mentor. Absolwentka studiów managerskich na Uniwersytecie Warszawskim oraz MBA (University of Illinois at Urbana-Champaign i Politechnika Lubelska) oraz Studium Zawodowego Coacha Biznesu oraz Trenera Zmiany NOVO. Praktyk biznesu z 23 letnim doświadczeniem na stanowiskach specjalistycznych i managerskich w międzynarodowych firmach finansowych. Autorka kursów online i Akademii Satysfakcji Zawodowej i Pewności Siebie. Specjalizuje się w tematach budowania pewności siebie, odkrywania potencjału, motywacji i organizacji czasu pracy. + czytaj więcej |
||
Termin szkolenia: | Godzina: | Harmonogram: |
Zobacz >> |
Program szkolenia obejmuje następujące zagadnienia:
- Profesjonalne standardy kontaktu z klientem:
- przygotowanie do spotkania,
- rozpoznawanie potrzeb,
- zamykanie kontaktu.
- Podstawowe źródła komunikacji:
- mowa ciała (mimika, gesty, terytorium),
- parajęzyk (ton głosu, barwa, tempo mówienia),
- słowa.
- Zasady skutecznej komunikacji telefonicznej z klientem.
- Efektywna komunikacja w korespondencji (emaile i listy tradycyjne):
- słowa, które oddziałują na podświadomość,
- siła ukrytych stwierdzeń,
- implikacje,
- pytania w procesie komunikacji,
- pokonywanie obiekcji i celne riposty.
- Różni klienci - różne osobowości.
- Sztuka perswazji - perswazyjne struktury językowe. Jak budować przekonywujące wypowiedzi?
- Komunikacja interpersonalna w procesie reklamacyjnym:
- rola nastawienia,
- rola komunikacji niewerbalnej w budowaniu relacji,
- znaczenie słuchania empatycznego,
- komunikacja werbalna - programatory językowe i różnica znaczeń,
- stwierdzenia podtrzymujące rozmowę i techniki rozładowania konfliktu.
- Asertywność w komunikacji z klientem.
490,00 zł netto (602,70 zł brutto) cena zawiera 23% VAT,
490,00 zł zw. z VAT dla opłacających szkolenie w 70% lub całości ze środków publicznych
Cena obejmuje:
- dostęp do szkolenia online w czasie jego trwania (na żywo);
- autorskie materiały szkoleniowe;
- imienny certyfikat uczestnictwa.
- możliwość zadawania pytań w trakcie szkolenia i zaraz po zakończeniu części merytorycznej;
- niewielkie grupy – pozwala to prowadzącemu na bardziej indywidualne potraktowanie tematów zgłaszanych przez uczestników;
- materiały merytoryczne wysyłane do uczestników przed szkoleniem, co ułatwia aktywny i efektywny udział w nim;
- aktualność – reagujemy na bieżąco na wszystkie istotne zmiany w przepisach, a nawet na projekty ustaw;
- certyfikat ukończenia szkolenia wysyłany w formie elektronicznej w ciągu 5 dni roboczych po jego zakończeniu.


Warunki techniczne uczestnictwa w szkoleniu:
- stabilny dostęp do Internetu;
- podłączone głośniki lub słuchawki;
- włączona głośność w komputerze;
- instalacja oprogramowania do obsługi transmisji.


