

Jest takie powiedzenie, że firma to ludzie. Jest i drugie, że ludzie przychodzą do Firmy (marki/logo) a odchodzą od szefów.
Zastanawiasz się czasem, ile lat w swoim życiu spędzasz w pracy? Jak podaje Eurostat - Polakom zajmuje to 33,5 lat. To dużo czy mało?
Jak dla mnie bardzo dużo, to ponad 75% naszego dorosłego życia. Dlatego uważam, że w interesie każdej dojrzałej osoby, powinno leżeć to, aby dobrze się czuć w swoim zespole.
Nikt nas tego nie uczy w szkole. Szkoda. A w Szkole Życia - zwłaszcza w biurowej codzienności - dobre samopoczucie to podstawa.
Ile ludzi, tyle charakterów. Tam, gdzie są ludzie nieodłącznie są i emocje.
Zaczyna się niewinnie: nieporozumienia, zgrzyty, niejasne komunikaty, brak chęci do wyjaśnienia, lęk i ostatecznie eskalacja konfliktów.
To nie jest kolejne szkolenie z komunikacji. To jest praktyczne szkolenie o emocjach w biznesie i w życiu. A dokładnie o genezie tych emocji.
Kiedy zaczynamy rozumieć, dlaczego - ja się tak zachowuję - to ze zrozumieniem patrzę na zachowanie innych. A wiele zachowań mamy nieuświadomionych.
Ja pomagam je wyciągnąć na światło dzienne i zrozumieć.
Inwestycja w wiedzę o sobie daje najlepsze odsetki. Samoświadomość, Autorefleksja - to kluczowe kompetencje XXI wieku. Jeśli dbasz o swoją Markę Osobistą Menedżera czy Eksperta to dołącz do mnie. Może się okazać, że to będą 4 najlepiej zainwestowane godziny w Twoim życiu.
Prowadzący: | ||
Tatiana Galińska | ||
Mentor, Coach i Trener Biznesu, Mistrzyni Linkedin by Forbes Women 2022. Od 15 lat wspiera menedżerów oraz właścicieli biznesów w ich rozwoju osobistym i inwestowaniu w siebie, w myśl zasady, że ludzie przychodzą do firmy czy marki, ale odchodzą od szefów. W swojej pracy wykorzystuje autorską metodę opartą na holistycznym podejściu do człowieka. Skupia się w dużej mierze na emocjach, będących cechą każdego człowieka, który z kolei jest podstawowym elementem każdej firmy. Własny biznes rozwinęła w dużej mierze poprzez samorozwój i nabycie kompetencji miękkich. Wykorzystuje swoje doświadczenie w szkoleniu osób chcących odnieść sukces oraz skutecznie prowadzić i rozwijać swoje działalności i markę osobistą. W ostatnich latach prowadziła autorskie warsztaty dla menedżerów dotyczące trudnych emocji w szeroko pojętym biznesie. + czytaj więcej |
||
Termin szkolenia: | Godzina: | Harmonogram: |
Zobacz >> | ||
Zobacz >> |
Program szkolenia obejmuje następujące zagadnienia:
1. Co to znaczy "TRUDNY" człowiek? A co, jeśli nie ma "trudnych" ludzi?
2. Dlaczego wchodzimy w "trudne" zachowania, czyli geneza.
3. Poznaj 3 kluczowe emocje, które stoją za takim zachowaniem.
4. Każdy z nas może być "trudny" tylko o tym nie wie. Samoświadomość.
5. Biurowe przykłady, czyli case study.
6. Narzędzia, czyli jak ze zrozumieniem komunikować się z innymi.
490,00 zł netto (602,70 zł brutto) cena zawiera 23% VAT,
490,00 zł zw. z VAT dla opłacających szkolenie w 70% lub całości ze środków publicznych
Cena obejmuje:
- dostęp do szkolenia online w czasie jego trwania (na żywo);
- autorskie materiały szkoleniowe;
- imienny certyfikat uczestnictwa.
- możliwość zadawania pytań w trakcie szkolenia i zaraz po zakończeniu części merytorycznej;
- niewielkie grupy – pozwala to prowadzącemu na bardziej indywidualne potraktowanie tematów zgłaszanych przez uczestników;
- materiały merytoryczne wysyłane do uczestników przed szkoleniem, co ułatwia aktywny i efektywny udział w nim;
- aktualność – reagujemy na bieżąco na wszystkie istotne zmiany w przepisach, a nawet na projekty ustaw;
- certyfikat ukończenia szkolenia wysyłany w formie elektronicznej w ciągu 5 dni roboczych po jego zakończeniu.


Warunki techniczne uczestnictwa w szkoleniu:
- stabilny dostęp do Internetu;
- podłączone głośniki lub słuchawki;
- włączona głośność w komputerze;
- instalacja oprogramowania do obsługi transmisji.


