

„Nie mam czasu” - jak często to mówisz? Jak często nie wykonujesz ważnych zadań, bo nie masz czasu?
Każdy z nas tego doświadcza.
Umiejętność zarządzania sobą i zadaniami w czasie to podstawowa umiejętność, która pozwoli Tobie i Twoim pracownikom na ukończenie wszystkich zadań w terminie, a także wygospodarowanie tak ważnego czasu dla Ciebie.
Szkolenie w formie warsztatowo-wykładowej. Sprawdzone techniki zarządzania sobą w czasie, praca warsztatowa w celu poprawienia efektywności wykonywanych zadań.
Dla kogo:
- Dla osób, które czują, że nie wyrabiają się z realizacją codziennych zadań w pracy.
- Dla osób, które chciałyby mieć więcej czasu.
- Dla wszystkich, którzy chcieliby przestać odkładać zadania na potem.
- Dla osób, zainteresowanych skutecznym planowaniem.
- Dla menadżerów, którym zależy na doskonaleniu umiejętności zarządzania zadaniami w czasie u siebie i pracowników w zespole.
Cele szkolenia:
- Identyfikacja i wyeliminowanie własnych błędów w zarządzaniu sobą i zadaniami w czasie.
- Poznanie sekretu powiększania ilości czasu.
- Nabycie umiejętności prawidłowego określania celów i skutecznego planowania.
- Nabycie umiejętności radzenia sobie ze złymi nawykami i złodziejami czasu.
- Poznanie narzędzi usprawniających zarządzanie czasem i zwiększających efektywność i wydajność pracy.
Prowadzący: | ||
Izabela Wojtachnik | ||
Trener zmian, certyfikowany coach, menadżer oraz mentor. Absolwentka studiów menadżerskich na Uniwersytecie Warszawskim oraz MBA (University of Illinois at Urbana-Champaign i Politechnika Lubelska) oraz Studium Zawodowego Coacha Biznesu oraz Trenera Zmiany NOVO. Praktyk biznesu z 23 letnim doświadczeniem na stanowiskach specjalistycznych i menedżerskich w międzynarodowych firmach finansowych.Autorka kursów online i Akademii Satysfakcji Zawodowej i Pewności Siebie. Specjalizuje się w tematach budowania pewności siebie, odkrywania potencjału, motywacji i organizacji czasu pracy. + czytaj więcej |
||
Termin szkolenia: | Godzina: | Harmonogram: |
Zobacz >> |
Program szkolenia obejmuje następujące zagadnienia:
1. Największe błędy popełniane w zarządzaniu sobą w czasie.
2. Wyznaczenie celów - jak skonstruować cel by przybliżyć jego realizację:
- SMART.
- Zasada 60/20/20.
- Cele krótko - i długoterminowe.
3. Zarządzanie priorytetami:
- Diagram Eisenhowera.
- Zasada Pareta.
- Metoda ABC.
4. Zasady planowania:
- Reguła 60/40.
- Metoda ALPEN.
- Prawo Parkinsona.
- Efekt piły.
- Krzywa wydajności w ciągu dnia.
5. Złodzieje czasu:
- Kto kradnie Twój czas?
- Jak się skutecznie zabezpieczyć?
6. Odkładanie zadań na później - przyczyny i metody radzenia sobie z prokrastynacją:
- Prokrastynacja a lenistwo.
- Główne przyczyny odkładania zadań w czasie.
- Sprawdzone metody radzenia sobie z prokrastynacją.
7. Narzędzia pomocne w zarządzaniu sobą w czasie:
- Magia najprostszych metod - do natychmiastowego wdrożenia.
- Sposoby na wyłuskanie więcej czasu.
8. Pytania uczestników.
490,00 zł netto (602,70 zł brutto) cena zawiera 23% VAT,
490,00 zł zw. z VAT dla opłacających szkolenie w 70% lub całości ze środków publicznych
Cena obejmuje:
- dostęp do szkolenia online w czasie jego trwania (na żywo);
- autorskie materiały szkoleniowe;
- imienny certyfikat uczestnictwa.
- możliwość zadawania pytań w trakcie szkolenia i zaraz po zakończeniu części merytorycznej;
- niewielkie grupy – pozwala to prowadzącemu na bardziej indywidualne potraktowanie tematów zgłaszanych przez uczestników;
- materiały merytoryczne wysyłane do uczestników przed szkoleniem, co ułatwia aktywny i efektywny udział w nim;
- aktualność – reagujemy na bieżąco na wszystkie istotne zmiany w przepisach, a nawet na projekty ustaw;
- certyfikat ukończenia szkolenia wysyłany w formie elektronicznej w ciągu 5 dni roboczych po jego zakończeniu.


Warunki techniczne uczestnictwa w szkoleniu:
- stabilny dostęp do Internetu;
- podłączone głośniki lub słuchawki;
- włączona głośność w komputerze;
- instalacja oprogramowania do obsługi transmisji.


